System Aura jest nowatorską platformą handlową, w całości obsługiwaną za pomocą przeglądarek internetowych. Jej głównym przeznaczeniem jest usprawnianie i wspieranie procedur standardowych dla współpracy z kientami oraz partnerami. Cechą wyróżniającą system Aura jest fakt, że korzystają z niej nie tylko Twoi pracownicy, ale również osoby zatrudnione przez firmy z Tobą współpracujące - bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają i jakim językiem się komunikują.
Dzięki systemowi Aura B2B możliwe jest utworzenie wirtualnego, zautomatyzowanego portalu obsługi kontrahentów. W portalu takim klient biznesowy będzie mógł załatwić szereg spraw, które dotychczas musiały być obsługiwane przez pracowników Twojej firmy.
Aura B2B wspiera takie działania jak:
- składanie zamówień oraz śledzenie ich statusu,
- przesyłanie zapytań ofertowych oraz śledzenie ich statusu,
- dostęp do bieżących informacji o promocjach,
- uzyskiwanie bieżących informacji o rozliczeniach z Twoją firmą
System Aura B2B umożliwia Twoim kontrahentom samodzielne zarządzanie danymi o swoim personelu oraz filiach, ale to do Ciebie należy decyzja, które z tych danych są dla Ciebie istotne. Sprawia to, że informacje o Twoich partnerach i klientach będą zawsze aktualne, bez konieczności przeznaczania środków na ich zdobycie. Uprawnieni użytkownicy po stronie klienta sami mogą nadawać kompetencje (rzecz jasna w określonym przez Ciebie zakresie) dalszym użytkownikom pracującym na systemie. Dzięki temu unikamy konieczności poświęcania czasu na żmudne tworzenie nowych kont użytkowników oraz ustawianie ich uprawnień. Korzyścią dla Twoich klientów będzie przyspieszenie momentu, w którym nowy handlowiec będzie w stanie składać zamówienia na Twoje towary. Pracownicy klientów, którzy będą dysponować odpowiednimi uprawnieniami, będą mogli za pośrednictwem systemu Aura B2B przesyłać zapytania ofertowe. Zapytania mogą dotyczyć lepszych warunków sprzedaży (przy czym możliwe jest ustawienie minimalnej wartości takiego zapytania), dostępności towarów lub polecenia produktu spełniającego konkretne warunki.
Zapytania ofertowe składane tym sposobem mają wiele zalet:
- zapytania ofertowe spływają w jednolitej, stałej formie, co ułatwia ich analizę i szybką obsługę,
- klienci mogą złożyć zapytanie niezależnie od godziny czy miejsca, w którym przebywają oraz języka, którym się posługują,
- klienci otrzymują możliwość składania zapytań o produkty oraz rozwiązania, które są poza standardową ofertą,
- zapytania ofertowe składane w ten sposób umożliwiają szybką analizę odbiegających od normy rabatów (lub innych warunków handlowych), udzielanych kontrahentom przez Twoich pracowników,
- możesz zastrzec sobie prawo do zatwierdzania rozpatrzonych przez pracownika zapytań ofertowych,
- handlowcy rozpatrujący zapytania ofertowe mają łatwy dostęp do wszystkich istotnych informacji o kontrahencie - nie muszą już szukać ich w pozostałych systemach, co znacznie przyspiesza obsługę klientów.
Wszelkie dane o kontrahentach, które znajdują się w systemie Aura B2B, są spójne z informacjami z systemu ERP. Umożliwia to twoim pracownikom łatwy dostęp do informacji istotnych dla współpracy z kontrahentami, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują i pory, o której potrzebują danych. Aura B2B umożliwia automatyzację procedur związanych ze wskazanymi parametrami opisującymi klienta - dzięki temu system może samoistnie, na przykład, wysłać e-mailem wezwanie do zapłaty czy zablokować możliwość składania zamówień powyżej limitu kupieckiego. Pośród danych gromadzonych w kartotece kontrahenta w systemie Aura B2B, można znaleźć między innymi: histori złożonych zamówień
historię złożonych zapytań ofertowych:
- wystawione faktury,
- bieżące rozliczenia,
- dokumenty magazynowe,
- limity kredytów kupieckich,
- ceny oraz indywidualne rabaty,
- informacje o korzystających z systemu użytkownikach klienta,
- dane kontaktowe,
- informacje o ustalonych formach płatności oraz dostaw.
Wszystkie powyższe dane są na bieżąco przesyłane pomiędzy modułem Aura B2B a Twoim systemem ERP, nie ma więc potrzeby ręcznego przepisywania informacji, a dane w obu systemach będą zawsze aktualne.
Moduł Aura Mobile usprawnia przepływ informacji pomiędzy przedstawicielami handlowymi a centralą przedsiębiorstwa. Dzięki systemowi Aura Mobile, przebywający w terenie handlowcy posiadają zawsze aktualne dane o kontrahentach i mają możliwość przesłania do centrali zamówienia jeszcze w trakcie rozmowy handlowej.
Dla mobilnego przedstawiciela handlowego oznacza to:
- skrócenie czasu niezbędnego do przygotowania się do rozmowy handlowej - wszelkie informacje o kliencie są zawsze w zasięgu ręki i są aktualne w każdym momencie,
- wyeliminowanie konieczności żmudnego sprawdzania, czy towar zamawiany przez kontrahenta znajduje się aktualnie na magazynie - handlowiec w każdym momencie ma bieżące informacje na temat dostępności towarów,
- brak konieczności każdorazowego kontaktowania się z siedzibą firmy, aby uzyskać informacje o stanie rozliczeń z kontrahentem - bieżącą wiedzę o rozliczeniach przedstawiciel ma zawsze pod ręką,
- skrócenie czasu, w którym kontrahent oczekuje na realizację swojego zamówienia - wyeliminowane zostają jakiekolwiek opóźnienia w dostarczaniu zamówień do centrali. Jeżeli przedstawiciel handlowy złoży zamówienie za pomocą modułu Aura Mobile, natychmiast znajdzie ono swoje odzwierciedlenie w systemie ERP i zarezerwuje potrzebne produkty.
Przesyłając w imieniu kontrahenta zamówienie, Twoi przedstawiciele handlowi mają możliwość określenia konkretnych cech zamawianych towarów - na przykład gabaryty, barwę czy jakiekolwiek inne atrybuty, które uznasz za istotne. Tym sposobem trafiające do centrali informacje na temat potrzeb klienta są zawsze precyzyjne, a ryzyko błędu zostaje zredukowane do minimum.
Informacje pomiędzy systemem ERP a modułem Aura Mobile wymieniane są na bieżąco, dlatego Twoi przedstawiciele handlowi dysponują zawsze aktualnymi danymi o:
- produktach oraz ich cenach i dostępności na magazynie,
- warunkach handlowych oraz stanie rozliczeń z klientem,
- statusach zamówień oraz zapytań ofertowych kontrahenta,
- dokumentach handlowych związanych z danym klientem.
Dzięki modułowi Aura Shop możliwe jest błyskawiczne otwarcie internetowego sklepu w pełni zsynchronizowanego z systemem handlowo-magazynowym. Dzięki zintegrowaniu modułu z systemami sprzedażowymi, do sklepu internetowego w sposób automatyczny trafiają informacje o:
- kategoriach produktowych oraz ich strukturze,
- produktach,
- poziomach cenowych,
- dostępności towarów.
System Aura Shop pozwala na swobodne tworzenie atrybutów i przypisywanie ich do konkretnych produktów, co klientom sklepu umożliwia łatwe i szybkie wyszukanie potrzebnego produktu nawet wtedy, kiedy nie znają jego dokładnej nazwy. Wszyscy użytkownicy składający zamówienia za pomocą sklepu, będą mieli możliwość korzystania z dowolnej ilości koszyków oraz swobodnego nimi administrowania. Sprawia to, że Aura Shop jest najwygodniejszym w użyciu sklepem internetowym.
Pośród licznych korzyści, które może przynieść firmie wdrożenie modułu Aura Shop, można wymienić:
- stworzenie nowego kanału sprzedaży, co przełoży się na większe zyski,
- zwiększenie liczby klientów,
-bezosobową obsługę spływających zamówień.
Firmy, które zdecydowały się na wdrożenie modułu Aura Shop, chwalą przede wszystkim przyjazny użytkownikowi interfejs, bezproblemową integracjê z systemami sprzedażowymi oraz szybkie wdrożenie. Przedsiębiorstwa, które wdrożyły system Aura Shop zwracają uwagę przede wszytkim na jego przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs, prostą integrację z systemami handlowo magazynowymi, oraz błyskawiczne wdrożenie.